Monday, May 9, 2011

~ MeluKis potret !!!!!! ~ ^___^ ~ hohohoho ~

mmmm....lama gak laa x main conteng2 niee...minat melukis tuu memang minat aku dari kecik gi..pantang jumpa kertas ngn pensel...habis aku tibai...hahaha...yg paling x tahan tuu kn, album kt umah aku habis kna conteng ngn akuu...hihihihi...memang tgn nie x bley nak dok diam adaa jaa qeja nak buattt... dulu kecik2 aku paling suka lukis kartun... contoh dia cam pokemon, Doraemon, Nobitaa...mmmm bnyk gak laaa.... lagi 1, kalo aku bosan or nak   menghilangkn stress memang aku akn lukis sampai cemuih(bosan) hahahah...pastu, baru aku berenti....tapi potret yg aku lukis nie cam x jadi jerrr...mmm...budak baru belajaq...x pa2,approve gii!! yeah...



Antara potret yang aku lukis n contenggg!!! Hahahahahahah !!! ^O^

Nie salah seorang model kt dlam majalahh...aku main sental lukiss jerrrr...hikhikhik~ =)



Nie lark....sepupu akuu...hahahah...nasib laa kak faza..dek yee pakai main lukis jaaa...^_^hohoho..




Haahh...nie memang x jadi langsungg!!! aku nak lukis potret ct nurhalizaa...ntahhh, nie macam siti maimunah jerrr....hohohohhoohohoh...nasib laa datuk Siti...budak baru belajar nak lukissss...cam giniee laa jd nyerrr...hahahah... >___<



Yg niee plarkkk...mak cik india nerrr ntahh...kat dalm newspprr....aku main hentam lukiss jerr nieee...time nie mmg boring gilerrr...roomate aku keluar pegi  mkn kenduri kt umah member diowangg...( time niee x ley ikut diowang sebab ketaa daa penohhhhh! waaaaaaaa!!! hukhukhuk T___T)diowang memang suka wat aku cam gitu...=)hahah...




Niee plarkk Akak Rani Mukerjiee(betul ker aku eja nie??arrghh...hentam saja laa lengkuass...hihihih...)nie aku lukis malam jumaat lepas...time pun ngh boring gakk....P/s: aku lukis sampai pencil patah...bukan pencil aku poonn, aku hetam guna kawan aku pnya pencill..heheheh... =D





Salah sorang penyanyi Arabb...Haifa Wehbee...aku memang minat gilaa lagu2 dia semua..sampai boley hafal laa...ntah laa cam naaa aku boleyy minat ngn lagu araabb..memang bestt kalo layan lain dari yg lain..best2!!


NIE LIRIK LAGU ENTA TANI BY HAFA WEHBEE:~

jom layan qamai2!!! jomm!! hohoho .........


enta tani
mesh gheiri khed makani
mesh baatini ou fsawani
tab leih del woet regaateli

da eli baei wa howa da kamen eli naess
mesh kan mowdo3 ou khalas
ken hed elek hanili

baei andek khalik
ena ou elbi halefna alik
la yemkin tani nergaa lik
yaani khalas matelzemnesh

kan helm bini asitli alih
ou git towafi ou mestani aoulek eih
yalla ya sidi matedweshnesh

eih eli gabek
ou bteshki lamine azbek
ena mesh fadi lganabek
da ktir fi hawak azebtini
khed nasibek garhek ala eid habibek
ena matera eni asibek
zay enta zamen ma sebtini



 NIe video clip diaa :~ ngeee ~
Enta Tani : HAIFA WEHBEE (^_^) layan2~.....~



Dari cita potret sampai ke lagu Arabb ...memang aku niee suka melalutt...tp harap kowang enjoy laaa...mmmm...sedy sangt sebab potret aku lukis camm x jadi sangat laaaa....xpa2, byk gi masaaa!!! boley tingkatkan lagi...yeah!! semangattt!!!!

 layan je la ye lagu arab kt atas tuu...dulu roomate aku x suka tau lagu Arabb,,,diowang cakap apa..lagu amende laa ko dengar nie Din(kat cni org panggil aku Din,kat Kedah org pggil aku Fikri,nk tau sbb paa,pjg cita diaa..nnt laa aku cita erkk...hahah) hah!last2 sekali ngn diowang2 sangkut suka dengar lagu Arab,akibat terpengaruh ngn aku n atas desakkan aku...hahah(yer laa, tiap2 ari aku pasang kt bilik..lama2 suka gakk la diowang..hahhahah)...k, laa tu jerr laa tu kali ni...POTRET & LAGU ARAB  untuk entry aku kali nie... ^_____________^ hohohohoho....



p/S: aku juz suka2 jer lukis ni,sekadar mengisi masa lapang...hikhikhik =D




5 comments:

  1. Sorryy...Potret nie tah hape2... x jd langsung..hukhuk =(

    ReplyDelete
  2. xpe din..kena improvekan lagi..lembutkan jari jemari..ko hebat... :) wink wink

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. tq caer...nt aku try lukis gambar ko plark erk..=)

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete